Baklängesfest med utklädningstema.

Clara var utklädd till trollkarl. Det här var sent på kvällen, men nu får ni se hela kvällen baklänges eftersom att bloggen tydligen kände för att lägga bilderna i den ordningen. Nå väl. Hon och Emelie har flyttat till en trea i Hägersten. 
Jag hängde med dansarna i köket och åt chips.
Vi upptäckte att fotot av Birgit Bardout som satt på städskåpet var signerat. Jag blev alldeles hispig för att jag tyckte att det var så oerhört coolt och häftigt och sånt. omg omg omg liksom.
Emelie var utklädd till man och fixade och donade i köket lite innan resten av gästerna kom. Myspys.
Två gäster kom och satte i sig soffan och spelade lite Yatzy.
I väntan på gästerna och i sin nya roll som man blev Emelie väldigt grov på nåt sätt.
Bästa idén med gamla 70-talsdiabilder på folk som åker rullskridskor i Central Park, som projicerades som en tavla på väggen. Lampa och tavla i ett liksom. Och väldigt lätt att byta ut när man tröttnat på motivet.
Vi hängde i soffan, drack sangria, åt popcorn och spelade Yatzy.
De hade satt upp Fredrik Reinfeldt på kylskåpet och gett svar på tal. "Inte du i alla fall din knöl."
En manlig Emelie som jag inte sett på länge!
Fin kväll alltså. Inredningsinspirationen och den övriga inspirationen var på topp. Chips- snitt- och chokladbollsätandet lika så.

Kommentarer
Postat av: Tagealvilde

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-11-17 @ 10:27:27
URL: http://tagealvilde.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0