Tips till oss med stabila, ståtliga fötter. (modebloggsvarning)


Som många av er vet så har jag ett problem när det gäller skor. Jag har begåvats med ett par stabila fötter i storlek 42, och damskor tillverkas ju i standard till och med storlek 41. De som faktiskt finns i 42 är alltid de tråkigaste, mest fantasilösa varianterna och då kan det ju nästan lika gärna vara. Men. Alltså. Jag snubblade över Irregular Choices hemsida, och titta! Knäppaste, finaste, galnaste, konstigaste, roligaste skorna, och många av dem upp till storlek 43! Baah! Klara, Moa och ni andra med stabila fötter; titta! Det finns hopp!

Så detta behöver inte nödvändigt ses som ett modebloggsinlägg, då jag hävdar att detta handlar om att alla har rätt till roliga skor. (Eh..?) Kul i vilket fall! Mindre kul att frakten från Storbritannien antagligen kostar rätt mycket. Plus själva priset då, vilket ligger på mellan 50 och 80 pund. Så det blir kanske saftigt... Men det kan det ju nästan vara värt.


Kommentarer
Postat av: Klara

Häftig sida- och gud vad kul med lite större skor-otroligt läckra sådana dessutom!



Saftigt, ja,

men någon gång kanske en tripp till london står på schemat! Såg även att de hade en butik i New york- hade varit läckert att besöka! :)

2010-05-16 @ 17:42:19
URL: http://passazlatan.blogg.se/
Postat av: Hannah

Åhå! Ja, jag skulle inte tacka nej. Denna info gör att mina halveventuella semesterplaner till New York känns om möjligt ännu mer lockande! :)

2010-05-16 @ 22:37:37
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0