Den som söker skall finna.

Efter jobbet idag åkte jag till Alvik för att hämta upp min jättejättefina present som Christofer har gjort åt mig! En sån här affisch har jag varit på jakt efter sedan jag lade märke till den för första gången i Karl-Bertil Jonssons Julafton för en herrans massa år sedan. Det visade sig vara ett rätt så fruktlöst projekt att få tag i en dylik affisch, jag hittade ingenstans man kunde köpa en. När jag beklagade mig inför Christofer så erbjöd han sig att fixa! I och med att han pluggar förpackningsdesign och sånt så har de häftiga skrivare och grejer, och tadaa! Idag blev drömmen sanning, och nu hänger den över min säng. Al-Nakba-affischen fick lämna sin plats där för ett tag. Tänk, vilken dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0