Min lördag.


Jag fick förmiddagsbesök av den här tjejen och vår pappa. Vi åt bullar och drack kaffe.

Alice visade mig allt hon kunde göra. Till exempel att stå på ett ben.

Sedan åkte de hem. Och jag spenderade resten av lördagen med att sy in en kjol, försöka sy en baddräkt (vilket inte gick helt bra tyvärr), titta lite på the OC och sedan fjolla mig lite.



Det här födelsedagsbarnet hade nämligen kalas. Mycket trevligt, lyssnade på musik, pratade arabiska med arabiskkunnande brud, hittade själsfränder och skrattade mycket. Sedan åkte vi in till stan för att dansa.

Nattsudd.

Utgången gick väl sådär, som sig bör i vår kära huvudstad. Gick till ett ställe där vi stannade i kanske en kvart innan alla fick nog av alla påstridiga män som var överallt, så vi drog vidare. Åsa och jag gick till Fasching, dock var vi alldeles för sent ute. Efter en knapp timmes köande var vi nästan framme, och då var det "en ut, en in" som gällde. Så vi gick och åt cheeseburgare och åkte hem istället... Snopet, men kanske lika bra ändå. Och imorse trodde jag att vi vaknade kvart över tio, men klockan är ju en timme mer idag än vad hon var igår vid den här tiden. Så jag har duschat och hetsbakat kakor och strax ska jag ner till kyrkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0