Tadaa!


Här skådas resultatet av fredagens hemliga projekt! Jag är så stolt. Och vi vann! Christofer kammade hem första priset för bästa klädnad; en väldigt fin CMYK-tavla. Och jag fick mina 15 minutes of fame igår också, han hade gått runt och berättat att jag hade sytt så när jag kom dit fick jag en väldig massa komplimanger, haha. Finfint! Josse och jag var dock duktiga nog att bara stanna i ungefär en timme då vi båda hade tidiga mornar att vakna till. Men kul var det! Början av kvällen såg ut ungefär såhär.


Josefine och jag lagade indisk räkgryta med en väldig massa smör i.

Och champinjoner, purjolök, vitlök och paprika.

Till maten drack vi det här vinet.

Mumma.


Sedan drog vi alltså till Ett Litet Hak vid Stureplan och tittade på och pratade med folk i färgglada kläder, samt åt CMYK-dessert. Den såg ut som något från My Little Pony och smakade vanilj. Kräjsy!

Finfin söndagskväll alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0