Fredagprojekt.



Min fredag har varit superb. Den har inkluderat solsken och 8 plusgrader, fyndande på MNO; en vårkappa, en blommig kjol och en sjal, lyckat sushilunchmöte med chefen, samt det hemliga projektet. Christofer och jag möttes i stan och köpte dessa tyger som skådas ovan. Det blev ett väldigt liv i kön när alla undrade vad sjutton det hela skulle bli. Sedan åkte vi hit och sydde och skapade, åt godis och pizza, och 6 timmar senare var projektet fulländat. Men resultatet är hemligt tills på söndag, då den offentliga invigningen sker och verket kan beskådas av allmänheten. Men då dyker det nog upp en resultatbild här på bloggen också. :)

Nu är jag rätt trött, halvtittar på konståkningen och kanske tar mig ett glas vitt. Sömnen vinner nog ganska snart dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0