en skopa salt.

Ibland blir man mörkrädd. Typ när man läser sånt här. Jag vet inte ens vart jag ska börja, jag blir så sanslöst provocerad. Att de även hävdar sig vara "fristående; har varken politisk, religiös eller annan form av anknytning." känns ju lite som något slags dåligt skämt. Man kan väl ändå inte komma ifrån att det är politik att ha en egen katergori som uppmanar folk att handla israeliskt? Lika mycket som det är politik att jag uppmanar folk att inte handla israeliskt. De hävdar sig vara ett alternativ till den vinklade nyhetsrapporteringen, men jisses. Där kastar de minsann sten i glashus.

--- update ---

Okej, om ovanstående var det läskigaste idag så var det här det roligaste. HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0