Dammiddag.







Igår var det dammiddag hemma hos Josse tillsammans med henne, Anne och mamma. Myspys. Vi drack fördrink och åt briost och fikonsylt i små såna där som jag inte minns vad de heter, fin förrätt och den bästa fisksoppan. Sjukt gott alltihopa, och väldigt trevligt. Åttiotalsdesserten inlagda päron med after eight bjöd till Solsidan. Fin kväll.

Idag har jag hängt med Moa och hennes Filippa, promenerat i solen, bakat kakor och målat naglarna jätteblåa. Snart ska jag iväg på 25-års/inflyttnings/examens/nytt-jobb-kalas. Roligt ska det bli. Härs!

Kommentarer
Postat av: Klara

Filippa måste ha åkt direkt från ditt sällskap till mitt, om det är samma filippa vi pratar om- mysigt! :)

2010-03-06 @ 17:27:05
URL: http://passazlatan.blogg.se/
Postat av: Hannah

Så var det minsann! Jag var ju fortfarande där när hon blev upphämtad av morföräldrarna. :)

2010-03-07 @ 18:00:19
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0