go go go cart!

Utanför Hudiksvall ligger en riktigt bra gocartbana. Inte för att jag har sådär jättemycket erfarenhet av en massa olika gocartbanor, men ändå. Det är utomhus, lite kuperat och roligt helt enkelt. Och så kostar 8 minuter en hundring istället för typ 300 som det gör hemma i Stockholm. Men all åkning sker ju också på egen risk, så.
Nu blir det åka av! Pappa var som vanligt allra mest peppad, tävlingsmänniska som han är.
Redo!
Ute på banan.
Syrran kör no hands.
Kusin Andreas hade snackat mycket om hur han skulle klå mig i go cart, men icke! Dessa två var de jag vann över, minsann.
Resultatlistan är framtagen. Jag kom visst 6a helt och hållet med en snabbast varvtid på 45,46 sek. Bättre än förra året minsann!
Topplaceringen vårt sällskap emellan! (De där supertiderna på papperet tillhörde inte oss utan de galna småkillarna). Pappa vann förstås, och sedan kusin Filipp och därpå syster Malin. Applåd!

Kommentarer
Postat av: Mattisvanessa

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-01-04 @ 16:37:35
URL: http://mattisvanessa.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0