Min fredag i bilder.

Föga förvånande så vaknade jag klockan elva, och jobbet hade inte ringt, och jag därmed blev jag ledig. Det firade jag med att äta jordgubbar till frukost. Mums! Efter frukosten promenerade jag till Huddinge där jag mötte upp Linda och råkade handla en massa. Skor, underkläder och nagellack. Fint var det!
Vi var glada över våra fynd och åkte hem till huset där det var dags för häng i solen och
mojitos! Godis.
Vi tog det mest väldigt väldigt lugnt i solen.
Gjorde en drink till, med lime och ingefära. Hälsosamt och bra!
Dags för efterrätt! Jordgubbar, hallon, vanilj, chokladsås och glass.
Hector var också med förstås.
Vi tänkte att det vore på sin plats att inviga nya skorna också.
Och hundarna roade sig själva och varandra. Ännu en minisemester på Lindas altan!

Kommentarer
Postat av: Asbjornsigrid

Great site, keep up the great work

2012-02-20 @ 09:10:46
URL: http://asbjornsigrid.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0