ett litet inlägg.

Hej världen! Jag vet att jag är helt och hållet dålig på att blogga, men jag har en god ursäkt; semester. Jag sitter helt enkelt inte åtta timmar om dagen framför datorn längre, jag fyller mina dagar med mycket trevligare saker. Igår var jag t.ex. på bio och såg Inception. Bra film alltså! Se, se, se. Abnorma mängder popcorn dessutom. Och på söndag morgon drar jag till skogs, då vankas det scoutläger en vecka. Låt oss hålla tummar för att det blir lite bättre väder nästa vecka och att de värsta skyfallen uteblir. Inshallah!
Och! Stora nyheter; jag har blivit erbjuden ett rum för första terminen i Uppsala om jag blir antagen! Hurra hurra, jag slipper bli hemlös! Och det går ju så fort. Ute är det nästan höstväder, det blir mörkt om kvällarna och snart börjar skolan och ett helt annat liv. Galenskap. Roligt, spännande och rätt läskigt. Baah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0