en semesterrapport.

Såhär i semestertider blir det ju förstås inte så mycket bloggande. Och det vore väl ett tecken på en rätt dålig semester. Men jag har mest spenderat dagarna med att sola, läsa, gå på skattjakt på vinden, bada massor och lösa korsord. Haft det riktigt gött helt enkelt. Skattjakten resulterade i tre klänningfynd som efter lite justerande och lagande är helt fantastiska, två 50-talsskapelser och en fotsida blommig variant, samt en gammal fin kaffekopp från Gustavsberg. Så nu närmar jag mig nog the big 4 0 i antal klänningar jag äger. Eh, ja.

Idag var vi vid havet, sol men inte så mycket bad. Bada gör vi i sjön istället, 25 grader i vattnet är alldeles lagom. Kvällssol och vindstilla gör det snäppet bättre. Systern kom hit ikväll också, och snart småsystrarna också. Då kanske vi badar igen. Och betalt får jag. Hurra för semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0