En kväll på Landet.

Ikväll drog jag på mig min nyskräddade klänning och åkte till Telefonplan. Där mötte jag Sara för middag och musik på Landet. Jag åt kalv med västerbottenost och syrat vitkål. Mums!
Fina Sara.
När vi ändå var i farten så lyxade vi till det och beställde dessert. Hasselnötskaka med halloncurd och chokladmousse.
Sedan kom Linda och Adem dit med Hector.
Fina Sofia Talvik spelade i motljus.
Josefine kom också förbi en stund efter att hon varit och klättrat i närheten.
Och Christofer. Som var glad som vanligt.
Vi drack jättegoda alkoholfria drinkar med äpple och mynta, eller ingefära och chili.
Jag hade nya klänningen som blev klar 20 minuter innan jag sprang till tåget och tog mig till middagen.
Hector var med och fick inte mindre än två låtar dedikerade till sig av Sofia Talvik! Vilken charmör.
Det tyckte vi var roligt.
En mycket trevlig lillördag i sommarstockholm.

Kommentarer
Postat av: Sofia Talvik

Hej. Tack för att ni kom och lyssnade! Hector är en riktigt litet charmtroll. :)

Snygg klänning btw

2010-07-18 @ 14:56:32
URL: http://sofiatalvik.com
Postat av: Jakubelena

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-02-13 @ 20:11:30
URL: http://jakubelena.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0