Dagens länktips! [min fantastiska kropp, del II]

Hur kommer det sig att jag sitter här och bloggar för tredje gången idag när jag har en massa annat att göra egentligen? Jo, det är egentligen mest för att jag tycker att Hanna Fridén är så himlarns bra att alla borde läsa hennes blogg, samt gå in på Sex & Blandat, webtidningen som hon är redaktör för. Inga konstigheter, bara massa raka svar på ärliga frågor, intressanta artiklar och krönikor. Inget porrigt, inga floskler, inget moralpåprackande. Bara väldigt bra, roligt och informativt. Till exempel kan man ju läsa den här texten om varför vi brudar borde lära oss att våra kön inte alls är sådär äckliga som vi fått lära oss. Övertvättande kan få många dåliga konsekvenser. Så, sluta tvåla in dig massor, vatten och lite babyolja räcker utmärkt! Ditt kön är rätt bra genomtänkt, det rengör rentav sig självt. Smart va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0