Nytt år, ny frisyr.

Jag har insett att detta nya år kräver en ny frisyr. Eller, en frisyr, rätt och slätt. Min nuvarande är lång, formlös och utvuxen, så man kan nog egentligen inte påstå att det är en frisyr över huvud taget. Så efter diverse kringspanande efter inspiration har jag nog hittat vad jag söker. Blir nog lugg faktiskt, och lite kortare (obviously) och uppklippt. Tiden är bokad efter jobbet idag. Ska bli skönt.

Inom en relativt snar framtid ska jag dessutom

  • Storstäda
  • Ha återföreningskväll med brudarna hemma hos mig
  • Ta blodprov och kolla om jag gått och blivit allergisk på gamla dar
  • Styra upp blodtryckscheckning
  • Göra klart tavlan jag påbörjade igår
  • Köpa fler dukar så att jag kan fortsätta producera till den förhoppningsvis kommande vernissagen
  • Snacka med modern angående uppstyrning av den förhoppningsvis kommande vernissagen
  • Hålla mig till nyårslöftet: Tandtråd. (än så länge har det gått bra)

Yes yes. Nytt år, nya tag.


Kommentarer
Postat av: Boolamathilda

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2011-08-01 @ 10:26:31
URL: http://boolamathilda.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0