Vintergasque!

Igår var det Vintergasque med UPS. Och vilken kväll. Kameran fick inte följa med dit tyvärr, då jag ju insåg att jag istället för att fota tänkte äta, prata, skratta och dansa en väldig massa. Men några bilder på de fina personerna strax innan blev det i alla fall.
Siri spånade frisyralternativ.
Fina Elin och Tamara.
Jag körde all in och kände mig lite galen. Men på ett bra sätt, tror jag. Ska det va så ska det ju va, liksom. Fick höra 50-tals-filmstjärna och mad men, det tog jag som komplimanger!
Malin lekte 20-talsdiva, och detta med bravur!
Håkan fick också vara med.
.
Det är ju konstigt det här med att plötsligt ska det vara något slags jullov och man kommer inte ses förrän nästa år. Ikväll dricker jag lyxjuice och tänker att jag borde plugga men orkar inte riktigt. Min hjärna har redan tagit jullov lite tror jag. Nåväl. Det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0