Högskoleprovet och tillhörande högskoleprovssegerdrinkar.


Igår var jag och skrev högskoleprovet. Det tog ju förstås hela dagen och jag hade jättesvårt att avgöra hur det gick, förutom gällande ordkunskapen, där jag visste att jag kunde 30 ord av 40. Efter att provet var färdigt promenerade jag hem och somnade, och vaknade igen lagom tills att de lagt upp facit på nätet. Och när jag började rätta så kändes det som att det faktiskt gått en bra bit över förväntan, särskilt på NOG-delen. Så för ett första högskoleprovsresultat är jag väldigt nöjd. Att det antagligen är tillräckligt för att komma in på pol kand i just Lund också är ju en väldig bonus.

Så jag blev glad och Sanna kom hit och vi skålade för högskoleprovssegern i saffransgin.

Och försökte oss på att göra våra alldeles egna Coco Loco. Det gick rätt så bra, fast i och med bristen på iskrossmaskin/fungerande mixer så blev det ju inte lika mycket milkshake-känsla tyvärr. Men gott ändå.
Vi satt och diskuterade och pratade om en massa viktiga saker, skrattade och dansade till moves ur min bästa partybok Världens bästa dance moves någonsin. Fint illustrerad bok minsann.

In action. Välfirat högskoleprovsresultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0