Josefines inflyttningskalas.


Igår gick jag på inflyttningsfest i nya strumpor och finskor. Färden bar till Alvik och hem till Josefine där det var kalas i hennes fortfarande relativt nya lägenhet. Där åt vi chips, lekte lekar, drack drinkar och gjorde musik- film- och Josse-quiz. Att förbereda sådana lekar inför en fest där många inte redan känner varandra är ju en väldigt bra idé på alla sätt. Väldigt roliga och knepiga frågor var det. Schysst ice breaker liksom.


















Resten av kvällen satt vi mycket på golvet och diskuterade, åt glass och framåt småtimmarna blev det mitt-i-natten-varmkorv med bröd. Därpå kom kalaset in i De-bästa-klippen-på-youtube-fasen, där vi tittade på bland annat det här och det här, och jag visade typ alla Flight of the Conchords-klipp som finns och sörjde lite över att jag inte har en biljett till deras spelning i maj. Jag var dock väldigt dålig på att fota under kvällen, så de få foton som finns är typ dessa två som Christofer tog. Alla andra som var där fick inte vara med på bild, tyvärr. Men detta var helt klart en väldigt lyckad kväll!

Kommentarer
Postat av: Markusnatalie

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2012-06-12 @ 08:34:41
URL: http://markusnatalie.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0