En obokad helg

Haha, vi är med på vimmelbild. :P

Regnigt ute och jag har lite ont i halsen men är glad ändå. En lugn och bra helg har det hittills varit, jag har pluggat, softat, sovit en väldig massa, ätit glass och sett på film. Idag har jag åkt pendeltåg för nöjes skull och druckit kaffe i Märsta. En fin liten utflykt.

Ikväll är det Rosa-Bandet-gig på Broder Tuck vid Zinkensdamm, tre olika band spelar och en del av det billiga biljettpriset går till Rosa Bandet. Så har du inget bättre för dig en regnig kväll som denna, dra dit, stöd en bra sak och ta en öl, vettja.

Eh, det är inte alls på Broder Tuck. Och Broder Tuck ligger inte alls vid Zinkensdamm utan vid Skanstull. Och kvällens spelning äger rum på Harry B James. Så var det utrett. Det var nog bra att jag sov lite efter senaste bloggandet... Nu drar jag i a f.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0