Intro

Välkommen till min blogg. Det här är något relativt nytt för mig; blogga. Skriva ner sina tankar offentligt, blotta sin själ inför cyberspace. Men då och då behöver jag ett forum där jag kan spy galla över saker som upprör mig, och lovprisa sånt som är bra. Det blir nog mycket världsproblem. Mycket politik, religion och andra av olika orsaker nämnvärda fenomen. Det kan säkerligen bli en del vardagsgrejer i en skön mix med filosofiska och analytiska utläggningar av olika slag.

Jag kan garantera att det kommer dyka upp en hel del angående en av de mest populära konflikterna i vår tid; Israel och Palestina. Detta på grund av att jag själv bott i området en längre tid, och därav har mycket intresse, kunskaper och åsikter i frågan. Så mycket åsikter att det var den största anledningen till att skapa den här bloggen in the first place. Människor måste liksom få veta vad som faktiskt pågår.

Så häng med, vet jag! Kommentarer är självklart välkomna, och lite diskussion har ingen dött av. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0