och grannarna har klagat sedan kvart över tio

Halva min klass hängde på låset när Veronica Maggios senaste skiva släpptes på Spotiy. Dagen efter pratades det inte om annat än de bästa låtarna på skivan, Viktor gillade Mitt hjärta blöder men Siri tyckte inte att Vi kommer alltid ha Paris var särskilt bra. Malin å andra sidan var lite kär i Snälla bli min igen. Ganska länge väntade jag med att lyssna, det ska erkännas att det delvis var för att det kändes lite töntigt att lyssna på den bara för att också kunna vara med och prata om den. Men alltså, nu var det dags. Och jag måste faktiskt säga att Satan i gatan är riktigt bra. Och jag kan väl säga att jag gillar Välkommen in och är beredd att hålla med Viktor om Mitt hjärta blöder.
.
Och om man är som jag och inte har nån slags betalversion av Spotify så finns skivan även här. Ett väldigt schysst alternativ till reklamfinansierad, kvoterad musiklyssning á la Spottan.
.
Annars vill jag klaga lite på att det är jättejättefint väder ute och jag sitter inne pga halsont. Igen. Idag är det nog lite bättre än igår dock, då jag fick äta nyponsoppa till middag eftersom det var halvkul att svälja. Men alltså, den här terminens immunförsvar alltså. Ett skämt. Och vårdcentralen har inte tid för mig förrän nästa vecka. Det är väl dags att styra upp ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0