Kvalborg i Uppsala, vilken grej!

Valborg är i Uppsala väldigt speciellt. Det har jag lärt mig. För det första börjar inte festligheterna på Valborg, utan på Kvalborg, dagen innan. Om man har riktigt tur/är riktigt festglad så kan det även tänkas att det börjar på Skvalborg med lite vattenkrig på Stocken. Aldrig helt fel.
.
Men bilderna börjar på Kvalborg. På eftermiddagen vankades det grill, vattenpipa och glass i triangeln med klasskompisar och andra vänner.
Viktor åt korv.
Jag och Matilda var pepp.
När det började bli kväll gick vi hem till Matilda.
Där hittade jag världens konstigaste ostkrok!
OMG PLZ!
Snygga killar i jeansskjorta.
Snygga tjejerna
Sedan gick vi till terminens sista Själen på Kalmar och dansade bort natten. Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0