helt sjukt.

Jag har lyckats halvt tjata till mig en tid på vårdcentralen idag. De vill ju inte att man kommer. Tror ju egentligen inte att de kommer att hitta något den här gången heller, men jag ska verkligen hetsa dem att ta så mycket prover det bara går. Det måste ju vara nån slags brist på något, det är ju inte normalt med ett sånt här mesigt immunförsvar. Låt oss nu hålla tummarna för att det är nån slags körtelfeber eller halsfluss eller nåt man kan få antibiotika mot. Eller att de hittar nån brist man kan få nån medicin mot. Och om det här är 170 kronor i sjön så har jag åtminstone försökt.

Kommentarer
Postat av: Teologen

Krya på dig. Det är sommar snart - då ska man vara frisk (ja annars också såklart).

2011-05-09 @ 16:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0