Totaler krieg.

Okej. Jag tyckte att det räckte med att ha varit förkyld i ETT KVARTAL, men det tyckte inte min kropp. Nu är det krig. Jag vaknade med ögoninflammation idag, måttligt smickrande åkomma. Och ja, jag har fortfarande ont i halsen. Och känner mig matt. Men framförallt ser jag helt sned ut i ansiktet.
.
För att göra det hela ännu roligare kan jag ju heller inte använda linser när mitt öga beter sig såhär, så det blir att gå med för svaga glasögon i några dagar. Jag är inte bara sjuk och sned i ansiktet, jag är halvt blind också. Så ja, det är synd om mig. Väldigt synd. Men jag är glad över Viktor, vårt lilla personliga apotek som kan tillgodose de flesta av våra behov. Så nu har jag i a f en ögonsalva (som jag visserligen blir ännu blindare av, men bara tillfälligt) som ska hjälpa.
.
Så nu äter jag godis, tittar på Top Model och tycker synd om mig själv. Imorgon är det icke-pk-fest, och det känns väldigt surt att inte vara på topp. Men lite utklädnad, lite tipsrunda och lite häng ska man väl orka med. Dock utan utgång, linser och smink. Hu, vad snygg jag kommer vara!
.
Så snälla kroppen. Det räcker nu. Snälla? Snällasnällasnälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0