Kvinnor och synfel och trams.

Femte dagen i för svaga glasögon. Mina linser kommer ju kännas fantastiska imorgon, trots att de egentligen också är för svaga. Märker att jag blir trött i ögonen, men vad gör man? Har även märkt att mina föreläsningsanteckningar faktiskt blivit bättre då jag faktiskt antecknar det som Guvå säger istället för att bara skriva av det som står på over headerna (eftersom att jag ändå inte ser vad det står). Se där! Men det ska bli fint med linser och bra syn igen. Hurra!
.
Lite bryderier dock; Måste jag nu köpa en ny mascara?! Baah, palla. Man kanske kan testa att frysa in den, så att eventuella bakterier dör? Vad tror ni..? Eeeh. Att än ögoninflammation skulle bli så mycket mer komplicerad bara för att man är tjej med synfel.
.
Förresten: HEJA ALLA KVINNOR idag! Och alla semlor. Hurra!

Kommentarer
Postat av: JP

Och pannkakor!

2011-03-08 @ 23:35:20
URL: http://jpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0