sommartider, hej hej sommartider!

Jag är ju uppenbart dålig på det här med att ha nån slags kontinuitet i bloggandet. Duktigt av mig att lägga upp Berlin dag ett och två, och sedan helt och hållet komma av mig. Flåt. Trist förstås. Men så kan det gå, jag har ju lyckats ha fullt upp med annat. Mycket roligare och bättre saker. Som t.ex. att krama familjen hejdå för att småsystrarna ska flyga flygplan och bada i turkost vatten för första gången, få besök av den stora lillasystern med kompisgäng, spontanköpa en biljett till Foo Fighters och röja på Stadion, springa på gamla klasskompisar. Jobba lite har jag också gjort, men sedan har det mest varit midsommarfirande i min trädgård med en massa bra personer och bra mat och bra häng. Fint med långhelg också, även om det avslutades med lite bilkaos. Men saker och ting löser sig ju allt som oftast, bara man har lite tålamod och vänner, så allt blev ju bra efter ett antal om och men.
.
Så, en ny vecka, fint väder, arbetstid till klockan tre om dagarna, en familj som kommer hem ikväll och kanske en favorit i repris med indiegympa på Kulturhustaket imorgon. Det känns ändå bra. Nöjdtjej.nu, även om jag gärna hade sovit lite längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0