TGIF.

Tydlig fail att ta cykeln till jobbet och väl framme inse att det ska regna resten av dagen. Hmpf. Inte jätteroligt att cykla 9 km i regn, man blir ju så mycket blötare på cykel än till fots också! Men med lite tur så slutar det eller i alla fall lättar det tills dess att klockan slår tre och det blir helg för mig. Fint med en lite tidigare dag idag efter gårdagens mastodontpass på 10 timmar. Och helg alltså. Nog för att jag har varit ganska så duktig på att faktiskt ta helg även när jag pluggat, vara lite ledig lördag-söndag liksom, så är det ändå skillnad. För då hade man ändå kunnat plugga. Man kanske borde ha pluggat. Men nu är det ju inte så. Finns inget plugg, speciellt nu när jag fått veta att jag skrev VG på sista tentan! Jag skrev 34,5 poäng av 36 möjliga. Eeeeeh. Det är alltså ynka 1,5 poäng under maxpoäng. Eeeeeeh. Så ja, jag är nöjd. Och ledig på riktigt. Så detta (och helgens anskomst) ska firas ikväll med lite after work med Lovisa och eventuellt andra stockholmsklassisar. Yeey!

Kommentarer
Postat av: Richard

Wow! Grattis och bra jobbat på tentan! 1.5 fel är ju löjligt lite! (Men jag förstår din frustration... får då var man ju så nära full pott;)



Du får köpa någon bra regnponcho så kanske du klarar dig lite bättre?

Jag ska köpa något liknande för annars lär väl min plan på att gå till och från tåget / skolan varje dag spricka... Paraply orkar man ju inte med!

2011-06-19 @ 11:34:56
Postat av: Hannah

Frustration över detta är faktiskt helt och hållet oexisterande. Full pott vore faktiskt läskigt på riktigt. :P



Regnjacka och regnbyxor i värsta fall blir planen tror jag!

2011-06-27 @ 10:02:25
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0