inspiration.


Såhär i jobbartider så har jag ju som bekant en del tid för slösurfande. Och är det då inte lite fantastiskt att springa på en ny favoritblogg? Den nya heter juneabstracts och hon skriver om allt möjligt, men framförallt skönhet på ett naturligt vis. Och jag blir så himla sugen på knalliga ögonskuggor, köpa ännu fler läppstift och kanske ge balsammetoden ett nytt försök. Alternativ hår och hudvård alltså, det är väl värt ett försök? Bodyscrub av socker och olivolja, glidmedel som hårstajling och ansiktsrengöring med rapsolja. Tänk va. Kreativitet på hög nivå! Läs och inspireras vettja.


Kommentarer
Postat av: June

Sv: Självklart är det okej :) Tack för det fina inlägget :)

2011-06-29 @ 11:58:58
URL: http://junesabstracts.blogg.se/
Postat av: JP

Som jag har förstått så ska det funka med vanligt lack! Helst ska man dra ett genomskinligt lack över det hela. Jag kan mycket väl tänka mig att det funkar som glitterögonskugga med lite fantasi också ;)

En fika är ju på tiden! Bor fröken i stockholm nu?

2011-06-29 @ 12:54:00
URL: http://jpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0