en ny bekantskap.

Jag har fått en ny kompis. Vi ska spendera kvällen ihop och lära känna varandra lite bättre. Kompisen heter Sony Ericsson Xperia x8 och än så länge gillar vi varandra skarpt. Lite av en helt ny värld faktiskt. Och det här med Spotify premium, jo jag tackar ja. Så ikväll blir det att synka mobilen med datorn, ladda över alla spellistor och göra några nya kanske. Jag är ju inte den som tycker att det är särskilt roligt att lägga pengar på teknik, men nu var det liksom dags. Det var dessutom inte särskilt mycket pengar för ganska så snygg och rolig teknik. Och det är ju faktiskt en ypperlig kombination.

Kommentarer
Postat av: Richard

fått nån ordning på Spotify?

2011-07-05 @ 22:28:31
Postat av: Hannah

Jodå! Men nu har jag insett att jag kanske borde skaffa ett lite större minneskort. :P

2011-07-06 @ 10:34:54
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0