pausplugg.

Mitt i tentaveckan är det dags för en av många pauser. Jag har märkt att jag nog är duktigare på att ta pauser från att plugga än att faktiskt plugga. Det är kanske inte så bra. Men jag tittar på Mad Men, jag lagar räkgryta, träffar vänner och jag försöker koppla av på olika sätt. Stressad över att inte vara tillräckligt stressad är ju mest bara konstigt. Och sådana där småsaker som egentligen inte är nåt blir stora och nojjiga och det är ju väldigt onödigt. Speciellt när allt man verkligen borde bry sig om just nu är förvaltningspolitik, internationella relationer, legalbyråkratiska modeller, komplex interdependens och professioners autonomi.
.
Baaah. Äh, snart är det åtminstone helg. Storslagen födelsedagsfest och ledighet, och sedan ska jag bli ekonom. He bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0