Utbrott.

Efter två härliga månaders halvmesigt halsont var det visst dags. Jag är förkyld. På riktigt. Sådär snorigt, matt, hostigt, halvfebrigt förkyld. Bra då att man har förmånen att hålla sig inomhus och slippa de där jättemånga minusgraderna. Fast ikväll har Kalmar intagning till sin kör, det hade ju varit nåt. Vet dock inte riktigt om detta är en möjlighet just i kväll.
.
På nåt sätt välkomnar jag ändå denna förkylning. Kanske är det nu jag får skiten ur systemet? Att halsontet också kan ge med sig efter några asaförkylda dagar? Så att jag kan få gå och ge blod, börja träna igen, styra upp livet lite mer? Vore ju nåt, onekligen.
.
Annars är Uppsala ganska så bra ändå. Det hade ju kunnat få vara lite varmare, lite vårigare och lite gladare kanske, men jag tänker att det ger med sig. Februari är väl en tung månad gissar jag. Vintern hänger kvar, men snart så. Solen är ju tillbaka i alla fall.
.
Dagen ska väl förutom hostande och snytande och vilande även innehålla en del pluggande. Dugga i microekonomi imorgon. Det ska väl gå vägen, hoppas vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0