så går en dag.

Efter en ungefärlig vecka med väldigt få personer man känner i föreläsningssalen så har vi nu fick tillbaka våra åringar. Det känns ju fint. Ikväll blir det lite häng och catching up som sig bör. Carolina fick sig ett besök idag också, inte för att det blev sådär väldigt mycket plugg, jag mest åt mat och drack kaffe tror jag. Vi kanske kan skylla på att jag faktiskt var och tränade igår? Det kanske är därför som jag är så hungrig? Klockan fyra hade jag ätit middag. Wtf, liksom.
.
Nä, nåt IQ-befriat på tv kanske? Ett par kex? Eller en liten powernap? Ibland måste man ju unna sig.

Kommentarer
Postat av: Teologen

Se något smart istället... "Into Eternity", en helt svindlande bra film om vår tids misshandel av planeten. Tilltalet i filmen skakade om mig.



http://svtplay.se/t/102869/k_special



/Teologen

2011-02-06 @ 19:57:31
Postat av: Hannah

Kanske kan passa sig en förkyld dag som denna! Ska inspekteras.

2011-02-14 @ 13:45:14
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0