Resumé

Idag förgyller jag bloggen med en bild. En ganska så gyllene bild som ni kan se. Nu har UPS:s fotoklubb dragit igång, och vi fick ta med oss en bild vi tagit och vi tycker om. Det här var min. Tagen med en gammal, nu död, kompaktkamera är denna än gammal favorit, och ännu ligger den som bakgrundbild på min dator. Klippmoskén i Jerusalem behöver kanske rustas upp ibland, putsas litet, och då är det de här grabbarna på den ultrahöga, till synes rätt skrangliga stegen som man ringer.
.
Det känns roligt att bli lite pushad för att börja fota igen. Ska iväg och fota Kårhuset och förhoppningsvis få nåt bra resultat som publiceras i Polmagasinet, och till nästa gång gäller tema Vårtecken. Lite inspiration kanske man kan mana fram ändå. Den där kreativa ådran som ändå finns någonstans i denna gamla estet börjar ändå göra sig påmind. Ett lite mer inspirerande väder skulle ju dock inte skada, förstås.
.
Kanske kan även denna bildlösa stackars blogg få lite färg och glam genom detta lilla projekt!

Kommentarer
Postat av: Teologen

Igång och plåtar igen? Kul! Helt klart utvecklande att plåta redaktionellt även om det är oavlönat.



/Teologen



2011-02-24 @ 15:46:37
Postat av: Hannah

Tanken är detta! I nästa vecka kommer programtidningen ut, med bylinebild på mig! Och då en bild som jag tagit, därav bylinebilden. Hoppas på lite flow nu.

2011-03-03 @ 12:00:04
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/
Postat av: Teologen

Inshallah!

2011-03-04 @ 14:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0