Fredagspeppen.

Idag är dagen då jag har bestämt att jag är frisk. Eller i alla fall tillräckligt frisk för att cykla genom stan, bli andfådd och ändå inte känna mig alldeles sjuklig, köpa vin inför kvällens middag hos Siri (hon har FF!), och sedan gå vidare till min nya fina nation och dansa natten lång till balkanmusik för 20 kronor. Jag är peppad. I väntan på att klockan ska bli så pass mycket som när det är dags att sätta på den peppigaste musiken, ha lite ensamdisco och byta om och sånt och sedan möta brudarna, bör jag ju läsa makro. Men det är ju fredag och jag vill hellre äta lite glass och titta på ett avsnitt Sopranos. Men det är ju bra att Makrokapitlena är så korta så att man kanske hinner med både och.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0