En helt ny karriär.

Inte universums roligaste motiv och inte universums roligaste väder. Men förhoppningsvis duger detta ändå. Mitt bidrag till Polmagasinet och Augusts artikel om kåren förr och nu. Roligt att få publicera nåt, men såklart nervöst. Jag menar, jag spårade lite när jag satt och skulle försöka lära mig att redigera bort den värsta gråskalan, och Microsoft Office Picture Manager är kanske inte jordens bästa program. Jag har svårt att se om det är bra eller dåligt. Men bättre blev det i alla fall och bilderna har mailats in. Lite kreativitet ska jag väl få utlopp för i detta ändå! Något tips på vägen från nån fotokunnig kanske?

Kommentarer
Postat av: JP

Det här ser ju bra ut :)

2011-03-07 @ 12:32:29
URL: http://jpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0