Dugga; check!

Kortaste trippen till Gimogatan och tentasalarna evah. Idag har jag skrivit dugga i nationalekonomi, och jag slarvade till det lite gällande korspriselasticiteten. Hade jag inte gjort det så hade jag fått full pott. Det hade ju varit nåt det! Men det är ju inte som att jag klagar över 19/20 heller. Även om 20/20 hade sett snyggare ut. Slarvfel är ju störiga.
.
Men! Det bästa idag var ju dock Nelins. Denna fantastiska butik! Vilken grej! Jag köpte ett kg kyckling, en väldig massa grönsaker, vitlökstabletter (dö, förkylning, DÖ!), frukt, glass, nötter, juice, med mera. För 270 riksdaler. Hade jag handlat detta på Folkes hade det ju kostat det dubbla. Och det är inte ens en överdrift.
.
Förutom förkylningen så hade det här med andra ord varit en ganska superb dag. Ja, förutom de 20 minusgraderna jag fick cykla till duggan i dårå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0