tvärtomgörat.

Jag hamnade på den rabiata, orakade flat-feministen Fannys blogg och läste intressanta texter och ditt och datt. En hel del såna där samhällsfenomen som en gång i tiden florerade även i denna blogg. Men jag har tänkt på det; sedan jag började plugga statsvetenskap på heltid så pallar jag liksom inte. Att skriva seriösa, argumenterande, välinsatta blogginlägg börjar påminna alltför mycket om att skriva PM. Och då försvann charmen liksom. Vilket ju är trist, verkligen, eftersom att det är sånt som jag vill ska finnas här, och det är ju sånt som jag egentligen bryr mig om. Men det är ju mindre prestationskrävande att slänga in en rad om att hej, idag har jag pluggat och ätit mat typ. Inte så kul att läsa, nej. Fast jag vill ju heller inte bara ha en massa långa arga texter (inte för att det känns som någon typ av risk just nu), men lite mer samhällsengagemang skulle jag ju kunna kosta på mig kanske. Typ skriva nåt om Sofia Arkelsten eller något argt efter att ha sett Taken igår. Jag menar, en film om trafficking gör ju vem som helst heligt förbannad. Men jag vet inte, jag kommer mig liksom inte för längre. Men jag ska försöka bättra mig lite. Och kanske ta ett kort nån gång då och då. Det vore ju fint.

Kommentarer
Postat av: Vegardmarlin

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-11-07 @ 08:12:55
URL: http://vegardmarlin.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0