Tillbaka till verkligheten.

Efter världens kanske finaste helg var det på't igen idag. Upp åtta, föreläsning kl nio. Nu hugger vi in på Förvaltningspolitik, och jag tror att det kan vara mer spännande än det låter faktiskt. Efter föreläsningen begav vi oss till Studentbokhandeln med insikten om att de två böckerna jag fått låna var i för gammal upplaga, så det var bara att hosta upp 457 kronor och köpa de nya versionerna. Så nu hoppas jag lite att man kan äta kurslitteratur..? Mat är för mesar som inte pallar läsa. Eller nåt.
Nu sitter jag och har kval. Pallar man ge sig ut i helvetesvädret bestående av noll grader och snöblandat regn och bege sig till Friskis? Vore nog skönt, men stannar jag inne förblir jag varm och torr. Och kan plugga. Hmpf. Fast lite endorfiner är ju bra för en. Ah, dessa kval!
Klockan sju är det UF-föreläsning med rubriken "Gaza beyond the headlines". Lär bli grymt intressant. Fullt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0