minus och minus blir knappast plus.

alltså, det här med att gå minus varje månad, det känns sådär. Dessa kursböcker alltså, det är dem som ställer till det för mig! Baah. Det gäller att ta sina chansen till att spara en slant. Typ som idag, då gick jag och Lovisa till Blodcentralen och hon gav blod och jag var tvungen att anmäla mig igen eftersom min blodgrupp fallit bort när jag anmälde mig i sthlm. Men då passade vi i alla fall på att fika. Gratis. Man får ju passa på vettni, vara lite smart.
Dags att kolla upp det här med bostadsbidrag kanske?

Kommentarer
Postat av: Teologen

Surt sa räven som det heter.



Men försök gama åt dig böcker på biblan? Annars köpa beg kurslitt?



Efter ett tag kan du ju kanske också få en känsla över vilka kursböcker du behöver köpa och vilka du kan läsa kursivt - på därför lämpligt bibliotek i din förträffliga studentstad.



/Teologen

2010-11-16 @ 22:44:47
Postat av: Hannah

Jo, problemet är ju när de kommer ut med nya reviderade versioner av böckerna och 2008 års version inte gäller länge för där finns inte t.ex. Lissabonfördraget med. Då är det bara att hosta upp. Och så var det med två böcker till till den här kursen. Yeeey. Annars brukar jag försöka låna, och från och med december så pröjsar ju facket! :P

2010-11-17 @ 16:24:25
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0