härskartekniker och att kasta sten i glashus.

Idag är dagen efter tentan, det är lördag och min nästa kurs börjar inte förrän på måndag. Med andra ord; jag har en så sjukt ledig helg! Detta firas med minimaraton av Greys Anatomy, pepparkakor och bloggläsande. Kanske tar jag mig utanför dörren idag, kanske inte. Vi får se vad jag känner för. För jag tänker bara göra precis det jag känner för, hela dagen! Men det knäppaste och roligaste (fast på ett sånt där sätt så att man blir lite rädd för att det nog är på riktigt) är ju i alla fall det här. Till saken hör att följa kommentarerna, då särskilt dem skrivna av någon kallad Sofia. Hanna Fridén har alltså skrivit ett lustigt, ironiskt inlägg om Jimmie Åkessons nya sekreterare som tydligen ska blogga om skvaller om Jimmie och även shopping och fest, och Hanna spekulerar i vad skvaller om Jimmie Åkesson faktiskt kan tänkas vara. Att hon raljerar lite över detta känns ju helt befogat om man säger så. Men Sofia tycker ju inte det. Hon tycker att Hanna är en äcklig vänsterfitta som har psykiska problem och borda fixa botox i pannan. Och hon tycker också att alla som älskar jihadisterna, som tydligen finns överallt här i Sverige, kan flytta till Mellanöstern istället. Ååh, vad det är roligt när människor som argumenterar mot invandring uppmanar folk som inte håller med att utvandra. Sten i glashus, någon? Herre min je alltså.
Det är ju när man läser sånt här man nästan kan förstå dem som vill ha intelligenstest för rösträtt. Ehum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0