En helg senare.

De senaste två helgerna har jag lite grann återgått till någon typ av veckorutin. Jag har alltså tagit helt ledigt på helgen. Och det är ju så himla gött! Särskilt när man får finbesök i stan, både får hemmakvällar och utekvällar, häng och brunch och Harry Potter på bio, och så himla mycket annat bra. Själen var grymt och jag har nästan börjat tänka att man kanske skulle gå över till Kalmars nästa termin trots allt.
Men nu måste jag inse att det inte är helg längre. Det är måndag, och i och med att jag knappt öppnade en bok i helgen så är det ju dags att jag slutar blogga nu och hugger in på sammanfattningen av Politics of Bureacracy istället. Och ja, det är nog ungefär lika roligt som det låter, om det jag hört om denna fantastiska bok stämmer.
Men åh, alltså. Helger är bra när de är bra. Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0