en bild från mitt liv.

Ungefär ser min tillvaro ut just nu. Tentaplugget deluxe. Idag började jag vid nio, och nu är klockan strax efter, ja, nio. Jag tänker kötta ett par timmar till, sedan försöka sova lite. Imorgon är det dan före dan, paniken kommer krypande. Jag vet inte om det är bra eller dåligt att det känns som att jag har rätt bra koll? Å ena sidan har jag kanske rätt bra koll, å andra sidan kanske det bara känns så, också hittar jag inte de där grejerna jag inte har koll på?! Nåväl. Det ska bli så himlarns skönt att få tentan gjort oavsett. Med lite tur har jag rejäl anledning att fira rejält på fredag. Champagne! Eller ja, studentversionen av champagne, Chapell hill, haha.
Och döm min förvåning över 10 nya kommentarer på inlägget under! Haha, vad hände? Jag skyller allt på JP. Besöksstatistiken var ungefär fyra gånger så hög som vanligtvis, det var ju också... konstigt. Och kanske inte så roligt som det hade kunnat vara med tanke på att majoriteten av kommentarerna var typ hej, ska vi följa varandra på bloglovin? Spam, vi älskar't.
Nå, det var den pausen. Åter till Sveriges politiska historia! Yey!

Kommentarer
Postat av: JP

Jag håller tummarna för dig! :)

2010-11-11 @ 13:00:11
URL: http://jpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0