En fredagkväll och en lördagkväll.


I fredags gick jag och en massa vänner till Kvarnen. Där drack vi öl, hade intressanta diskussioner om ords ursprung och betydelse, planerade midsommarafton och Anna och jag drack champagne på toaletten. Väldigt classy.

Där har de lärt sig det här med att tjejer gärna kissar två och två. Smart!

Och så blev det lördag. Framåt kvällningen åkte jag, Sara, Sara och Malin hem till den här bruden på tacos och storslagen schlagerfest.

Är det Eurovision så är det.

Spänningen är olidlig!

Är det Erovision så är det. Kristin formgav ett mycket seriöst diagram för poängsättning från vår sida. Många aspekter togs ui akt, och många olika åsikter delgavs. Jag tyckte till exempel att Ukraina var riktigt bra, medan flera andra gav den 3/10. Men egentligen hejade jag ju på Tyskland, faktiskt.

En mycket, mycket lyckad kväll med mycket snacks, hånskratt, dömande, medsjungande och diskussioner. Och en och annan rätt bra låt också, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0