Uppstyrardag.

Äntligen! Jag jobbade till kl 14 idag, och lyckades få en tid hos optikern klockan 15. Idag har jag fått mycket gjort! Gött.

  • Kollat ögonen, köpt linsvätska och fått ordinerat lite starkare linser, precis som väntat.
  • Skivit autogiroavtal på linserna, och därmed fått ett par schyssta solglajjer alldeles gratis. Roliga är de också!
  • Köpt ännu en bh i rätt storlek, nu när jag fått veta vad jag bör ha. Så nu har jag två! För halva priset. Finfint.
  • Handlat nödvändigheter som schampoo, balsam, hårspray, tandkräm, fryspåsar och 450 gr ostbågar på ÖB för nästan inga pengar alls.
  • Tittat runt på Myrorna.
  • Åkt hem till barnen och Catarina, lagat mat åt dem och hämtat min nya fina dator!
  • Styrketräningspromenerat (dvs burit allt det jag köpt plus datorn den 20 minuter långa vägen till bussen)
Så nu ska jag sakta men säkert börja föra över alla filer från det här gamla stenåldershopplocket till dator så att jag sedan kan använda mig av den nya fräscha snabba historien! Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0