Rabarberpaj och lästips.

Klämdag för många, men själv jobbar jag. Eller, jobbar och jobbar, det har ringt kanske 10 gånger sedan klockan åtta och jag har ätit rabarberpaj i min nya klänning. Slutar klockan tre gör jag också. Och kontoret är nästan tomt. Det är med andra ord rätt lugnt, och detta dessutom på ett rätt trevligt sätt.

Jag tänkte att jag skulle tipsa om en intervju med Annika Marklund som driver bloggen Beautifulones. Sjukt klok tjej som i intervjun berättar om kroppsnojorna, ätstörningarna och vägen därifrån, och hur hon nu har kommit till ett punkt i livet där tycker att hennes kropp är helt fantastisk. Inspirerande kvinna, inspirerande blogg och bra grejer helt enkelt.

Nå. Ikväll ska jag vallfärda ända bort till Täby och ta med mig ingefärskakor och kläder jag inte använder. Planerar att komma därifrån med kläder att kunna använda och en sockerchock. Resten av helgen har jag planerat nära nog ingenting. Vi får se vad som dyker upp och vad jag känner för. Håll tummarna för solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0