Mitt-i-veckan-ledigt = projektdag.

Mitt-i-veckan-lediga dagar är bäst. Idag sov jag lagom länge, åt god frukost och mötte Moa för ett powerwalkinspirerad promenad till Huddinge där hon hämtade en nyckel och jag köpte två blixtlås och sytråd. Promenerade tillbaka och så fick jag äntligen sätta tänderna i det sedan igår efterlängtade projektet! Jag har följt instruktionerna som jag länkade till i förra inlägget, och jisses! Hennes knep för att sy i ett blixtlås alltså. Sjukt bra. Jätteenkelt och det blev assnyggt. Bra kombo. Nu är jag klar med livet till klänningen, har ätit lite lunch och ska strax sätta igång med själva kjolen. Men fickor eller inte fickor, det är frågan? Fickor. Jo. Ni får se sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0