Lite fina tips.

En sån där dag när man sitter och tycker lite lagom synd om sig själv (halsen gör ondare och ondare!) så är det ju bra med lite fina saker som kan muntra upp. Och då tänkte jag att det är nog många fler som kan behöva muntras upp då och då. Så jag delar med mig lite, helt enkelt.

Här kan man läsa 3 fina människors brev till andra fina människor. Väldigt fina brev! Tänk att få ett sånt, hörrni.

Man kan titta på Moas blogg, t.ex. det här inlägget med fina väggmålningar.

Ännu är rolig, och kanske för dem som har den fysiska möjligheten, inspirerande blogg är Skäggbloggen. Tänka sig så mycket det finns att skriva om inom ämnet!

En annan sak som jag blir glad av att tänka på är att jag och Sanna har köpt biljetter för att gå och se Missy Elliot på Stockholms Jazzfestival den 12e juni. Och att järngänget kanske reser tillbaka till Berlin i sommar! Och att snart är det midsommar med blommor i håret, och sedan är det sommar på riktigt, och jag ska inte jobba så mycket mer, och ute skiner solen. Och jag har köpt ett tyg med äpplen på för 25 kronor på Myrorna som jag ska sy en jättefin klänning av. När den blir klar kommer jag att vara uppe i 30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0