Girls night out!

Jag var tvungen att stula denn bild från JPs blogg, då jag 1) tyckte att den var fin och 2) inte orkade bära med mig hela systemkameran på girls night out i lördags. En grym kväll i alla fall! Jag var opepp tidigare på kvällen men lyckades fjolla lite och tagga till med Miss Universum i bakgrunden. Det brukar hjälpa. Vid åttasnåret drog jag alltså hem till ovan nämnda brud och tillsammans med henne och hennes återvända förlorade bror drack vi öl och drog igång projektet Få igång vattenpipan. Det visade sig nämligen att det inte fanns något kol i huset, så efter övervägande att ringa på hos grannarna testade vi nere på pizzeran. "Nä, den är bara prydnad" sa de om vattenpipan de hade i fönstret. Då kom Kristoffer på den fantastiska idén att gå och köpa en engångsgrill. Sagt och gjort, tio minuter senare satt vi och grävde upp kolbitar ur kartongen och eldade dem under köksfläkten. Det tog minsann sin lilla tid, men det blev så grymt mycket bättre än sån där sprak-kol man vanligvis använder till vattenpipor. Det smakade liksom som det ska. Finfint!

När klockan närmade sig halv tolv drog vi oss vidare mot Fasching, där vi mötte upp Pontus och hans polare. Och som alltid blev det grymt! Vi draack findrinkar och dansade oss rejält svettiga långt in på småtimmarna. Avslutningsvis käkade vi på Max och jag hade dessutom turen att tajma nattbussen precis. Klockan fem var jag hemma och då var det väldigt ljust ute. En finfin kväll, vill jag lova! Bra lördag.


Kommentarer
Postat av: Kimvanessa

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-11-04 @ 11:25:59
URL: http://kimvanessa.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0