Fantastiska kropp!

Jag älskar min kropp! Den ger mig sjukt mycket glädje. Kom precis hem från roligaste och svettigaste bootcamp-passet någonsin, och jag mår så sanslöst bra i hela mig! Det är ju helt fantastiskt att man kan må så bra av att använda sig av sin kropp ordentligt, ge den vad det tål och samarbeta både med den och med Moa på träningen. Vi körde ett nytt upplägg ikväll, där vi gjorde nästan allting i par. Krävde en helt annat teknik, mycket tillit och man kom igång på ett helt annat sätt. Vi svettades, skrattade, skrek och tog i, varvade styrka med balans och kondition. Endorfinerna flödade. Good stuff, I tell you! Nu blir det te och därpå spikmatta och sömn. God kväll, alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0