En ljummen i gräset och finkultur.


Efter min fyra timmar långa arbetsdag åkte jag in till sommarstaden för att dricka öl och gå på teater med Linda och Pontus med flera. Då varenda uteservering förstås var smockad med folk så blev det en ljummen i gräset istället. Inte så himla pjåkigt det heller vill jag lova.

Vi var nöjda och glada i värmen.


Linda körde på hela kostcirkeln; proteinshake och öl. När hon fått i sig sin "middag" promenerade vi ner från Observatorielunden till Pygméteatern där vi såg Människor i solen. Roligt att se Therese spela igen, och det var en fin föreställning. Typiska Gardellska karaktärer fick mig nästan att sakna min gamla roll Viola lite. Fast bara lite. Och sedan hem i kvällssolen. Det är ett bra tecken att man nästan fryser lite när det är 18 grader ute. Finfin torsdag som nästan kändes som fredag!

Kommentarer
Postat av: Theodormarlene

Good people of togo i was here ok.

2011-02-08 @ 19:37:00
URL: http://theodormarlene.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0